ELECCIONS MUNICIPALS 2015
21-04-2015 9:53
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Una de les iniciatives que defensa la formació sadurninenca és fomentar dinàmiques d’autogestió, participació i autoorganització entre els joves. L’ajuntament hauria de treballar i donar suport a les entitats juvenils de la vila i facilitar la seva activitat. Una de les propostes és la cessió, per part del consistori, d’un espai físic per fer-hi un Casal de Joves autogestionat directament per les diferents entitats juvenils de la vila.
L’educació i la mobilitat són dos temes cabdals per la CUP sadurninenca. Per tal d’ajustar-se als joves que combinen feina i estudis, es proposa la creació d’una sala d’estudi amb horaris més flexibles i que funcioni 24 hores durant les èpoques d’exàmens. A més, es vol lluitar per recuperar el bus-nit, directe i diari, que enllaçava Barcelona amb el Penedès i aconseguir la gratuïtat del bus interurbà per als joves, les persones desocupades i les rendes baixes.
La CUP Sant Sadurní també inclou dins de les propostes millorar la borsa de treball que existeix actualment i que consideren deficitària, i facilitar l’emancipació dels joves a través dels lloguers socials.
Per acostar aquestes propostes als sadurninencs i les sadurninenques, la formació ha realitzat un petit vídeo informatiu on s’expliquen els principals punts que portarà al programa electoral.
PUBLICITAT
PUBLICITAT