Vegueria del Penedès

AGERMANAMENT

Entitats culturals de Canyelles visiten l'agermanat poble de Castelvecchio Subequo


Redacció Canyelles

21-04-2015 20:12

És la primera visita a la localitat italiana des que l'any passat es va formalitzar l'agermanament

Ajuntament de Canyelles. Entitats culturals de Canyelles visiten l’agermanat poble de Castelvecchio Subequo

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquest passat cap de setmana, el regidor de Cultura, Joan Gonzalez, i la regidora de Festes, Carme Massana, han acompanyat a representants de les diferents entitats culturals del municipi a la seva visita a l’agermanat poble de Castelvecchio Subequo. En aquesta primera visita al poble italià que des del l’any passat està agermanat amb Canyelles es van fer mostres de la cultura tradicional d'ambdós municipis i les diferents entitats i associacions van intercanviar regals.

L'acte s'emmarca dins del projecte Europeu, que té per finalitat "promoure la participació dels ciutadans d'aquests dos municipis en la construcció d'Europa per mitjà de la valoració de les diferents cultures europees, per lluitar contra la crisi econòmica". L'esmentat projecte forma part del programa europeu "Europe for Citizens" que afavoreix les connexions establertes, a nivell local, entre ajuntaments agermanats per fomentar l'intercanvi i la cooperació.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.