PUBLICITAT
FLASH
03-05-2003 9:58
L'Ajuntament de Sitges commemorarà el Dia d'Europa, el 9 de maig vinent, amb diversos actes aquesta setmana. Entre les activitats destaca una conferència sobre L'Europa que volem, adreçada als alumnes de l'IES Joan Ramon Benaprès, dimecres.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT