PUBLICITAT
DIADA CASTELLERA
27-04-2015 17:13
Dissabte passat, la colla jove va debutar enguany a Vilafranca amb la 5a. Diada de Sant Jordi, a la plaça Constitució. A banda de la colla Jove, hi van actuar els Castellers de Caldes, mentre que els Castellers del Riberal, de la Catalunya Nord, van ser baixa a darrera hora. Prèviament a l’inici de la diada, les dues colles es van concentrar al monument als castellers, on hi van alçar pilars de 4, un els locals i dos el Castellers de Caldes. Després, en cercavila, es van dirigir a la plaça Constitució on va començar la diada pocs minuts després de les 18:30 h.
La Colla Jove va descarregar, en primera ronda, el segon 3 de 7 de l’any, amb un debut al pis de terços. En segona ronda, va desmuntar un 4 de 7, que va mostrar problemes de quadratura i, amb bon cirteri, es va decidir baixar. En aquest castell, el primer intent de la temporada, també hi anaven algunes novetats al tronc. En repetició, va descarregar una segura torre de 6, amb terços i va tancar la diada amb un 3 de 6 amb agulla, que van resoldre amb facilitat. En ronda de pilars, van portar a plaça un pilar de 5 lleuger i va sortir perfecte.
Els Castellers del Caldes van descarregar un 4 de 6, una torre de 6, un 3 de 6 amb agulla i un pilar de 5.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT