FUTBOL
29-04-2015 18:06
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Una vegada convocades les eleccions del CF Vilanova a dia 20 d'Abril, el Soci nº102, Eduard Calàbria impugna el procés electoral a data de 28 d'abril de 2015. Per aquest motiu la Junta actual ha decidit un nou calendari electoral amb les següents dates:
30 d'abril: Sorteig de Junta Electoral, de tres Socis del cens per constituir la taula. 19:00 hores.
4 i 5 de maig: Exposició i verificació del cens electoral per tots els socis que ho vulguin consultar.
6 i 7 de maig: Presentació de candidatures (el tancament es farà a les 20:00)
11 de maig: A les 19:00, es farà la proclamació de les candidatures, si tan sols n'hi ha una de sola.
14 de maig: Assemblea a la Sala polivalent de l'Estadi Alumnes Obrers, a les 19:00. Presentació del programa per part de cada una de les candidatures presentades (cada candidatura tindrà 20 min d'exposició) i a continuació la votació, si s'escau.
PUBLICITAT
PUBLICITAT