DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Eleccions. CiU de Santa Margarida i els Monjos vol aturar el creixement industrial


EL PUNT

06-05-2003 7:52

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


La candidatura de CiU a Santa Margarida i els Monjos ha anunciat en la seva presentació que treballarà per «retrobar la identitat de la gent que viu i treballa» al municipi. Aturar el creixement de sòl industrial, treballar per la preservació de l'entorn i la reducció de la contaminació tot implicant-hi els industrials, resoldre els problemes de seguretat ciutadana, afavorir la integració dels estrangers i donar suport a les entitats culturals, esportives i cíviques són els eixos programàtics de la candidatura nacionalista, molt renovada i encapçalada per Xavier Escribà, de 28 anys, amb la professora Roser Cabré, de 44 anys i implicada en diverses entitats i activitats del municipi, com a número dos.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.