PUBLICITAT
GIMNÀSTICA RÍTMICA
17-05-2015 8:54
El dissabte 9 de maig es va celebrar al Prat de Llobregat el Trofeu Tres Comarques d’Individual, en el qual hi participaven les gimnastes millors classificades dels JJEE del Baix Llobregat, Barcelonès i Alt Penedès.
El Club Rítmica Vilafranca hi participava amb un total de 8 gimnastes. A destacar, la gimnasta aleví Alba Bosch que va aconseguir pujar al més alt del pòdium després d’haver executat un molt bon exercici de mans lliures. Així com també, la 4ta i 5na posició de les gimnastes prebenjamines Ivet Ashrust i Berta Santamaria.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT