Vegueria del Penedès

ELECCIONS MUNICIPALS 2015

El PSC revalida la seva majoria absoluta a Santa Margarida i els Monjos


Redacció Santa Margarida i els Monjos

26-05-2015 10:27

La CUP entra a l'Ajuntament com a segona força política i CiU es queda amb un sol regidor

EIX. Resultats electorals a Santa Margarida i els Monjos

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

RESULTATS ELECTORALS A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS

El Partit dels Socialistes de Santa Margarida i els Monjos han revalidat la majoria absoluta que ja tenien i Imma Ferret serà novament alcaldessa del municipi amb un regidor més i com a primera força indiscutible.

Convergència i Unió s'ha ensorrat en aquestes eleccions municipals i ha passat de ser la segona força política a caure al quart lloc i quedar-se amb un únic regidor. 

En aquest sentit, la Candidatura d'Unitat Popular ha entrat amb molta força al consistori i s'ha confirmat com a segona força política de Santa Margarida i els Monjos, aconseguint 2 regidors en els seus primers comicis. Dos regidors tindrà també ERC en aquest nou mandat, que ha perdut la representació del Partit Popular al consistori.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.