DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ELECCIONS MUNICIPALS 2015

CiU salva la majoria absoluta a Llorenç del Penedès, però perd 3 regidors


Redacció Llorenç del Penedès

26-05-2015 15:33

La CUP entre amb força i es confirma com a segona força política amb tres regidors

EIX. CiU salva la majoria absoluta a Llorenç del Penedès, però perd 3 regidors

RESULTATS ELECTORALS A LLORENÇ DEL PENEDÈS

Convergència i Unió ha salvat la majoria absoluta que ja tenia aquest mandat a Llorenç del Penedès, però ha perdut suports de l'electoral i això s'ha traduït en una reducció important del nombre de regidors de 9 a 6.

Aquests tres regidors se'ls ha quedat la Candidatura d'Unitat Popular que es presentava per primer cop a les eleccions locals a Llorenç i que ha entrat amb força confirmant-se com a segona opció política del municipi.

El PSC i ERC mantindran a partir del 13 de juny l'únic representant que ja tenien ara a l'Ajuntament.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.