PUBLICITAT
TROBADES DE DESENVOLUPADORS
04-06-2015 0:03
Un equip format per 4 vilanovins i un resident a Gavà, graduat per la UPC de Vilanova, va guanyar diumenge la segona edició de l'AngelHack Barcelona. L'AngelHack és un esdeveniment organitzat en varies ciutats arreu del món on els participants han de crear una idea de negoci, desenvolupar un prototip d'aquesta idea i defensar-la davant d'un jurat en menys de 24 hores. AngelHack està considerada com la major organitzadora de hackatons (trobades de desenvolupadors) del món.
Els guanyadors de cada seu obtenen com a premi 12 setmanes de mentorització a Barcelona i un viatge a San Francisco d'una setmana per acabar la mentorització i poder presentar la idea davant d'un grup de més de 100 inversors, competint amb els guanyadors de les altres ciutats.
L'equip que va guanyar a Barcelona està format per Diego Morales, Ignasi Artigas, Ruben Sanchez, Manuel Martiarena i Raimon Ràfols. Diego Morales i Ruben Sanchez es van graduar a la UPC de Vilanova i van organitzar la conferència de mòbils GenMob a Neàpolis. Ignasi Artigas, Manuel Martiarena, Raimon Ràfols i Diego Morales van treballar a Neàpolis en una empresa de desenvolupament d'aplicacions mòbils basada a Holanda.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT