PUBLICITAT
CONVENI DE COL.LABORACIÓ
05-06-2015 10:05
Els Directors d’ Àrea de Negoci de CaixaBank en el Garraf i el Penedès, Joaquim Carcereny i Xavier Saumell respectivament, juntament amb el President de l’Associació d’Empresaris del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès (ADEPG), Jordi Solé Tuyà, han signat la renovació d’ un acord de col·laboració entre les dues entitats.
L’acord, que regula la relació entre l’associació i les empreses i entitats del seu grup, presenta un ampli programa que inclou una nova línia de productes i serveis de CaixaBank dirigida, en exclusiva, a les empreses associades a ADEPG que beneficiarà a petites, mitjanes, grans empreses i autònoms.
CaixaBank posa a disposició dels associats a ADEPG la seva presència a l’exterior mitjançant les oficines operatives, les oficines de representació, participació en entitats estrangeres, els acords de corresponsalia o bé acompanyant a les empreses en els projectes comercials que s’organitzin a l’estranger.
L’entitat oferirà també cursos de temàtica general i especifica per a la formació del personal responsable dels departaments de comerç internacional i seminaris tècnics per assegurar l’actualització permanent de coneixements en matèries clau per al funcionament de les empreses com el finançament de les exportacions, els crèdits documentaris o els processos d’internacionalització, entre d’altres.
Ambdues entitats mantindran una relació estreta al llarg de la vigència del present conveni i establiran, de forma conjunta, les accions i iniciatives que es considerin adients en benefici de les empreses de la demarcació. El conveni tindrà, com l’anterior, una vigència de dos anys.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT