PUBLICITAT
CARNAVAL 2016
07-06-2015 7:49
No K-Lia organitzarà el personatge de Sa Majestat Carnestoltes el proper Carnaval, que tindrà lloc del 4 al 10 de febrer. El grup, creat el 2001, ja es va encarregar de la principal figura de la festa el 2005, presentant a Cràpula i la seva ombra.
La colla té un estil propi molt particular. És un dels grups més còmics i divertits del “fardo” sitgetà. L’enginy dels seus components ha estat l’aposta de la Comissió, que els va comunicar el seu veredicte, dimarts passat. Actualment el grup compta amb una seixantena de membres, entre els quals, hi ha 6 excarnestoltes i 1 reina, el que avala el coneixement de la colla No K-Lia en l’organització dels personatges principals.
No K-Lia compartirà protagonisme durant la setmana de Carnaval amb Bon Rotllo, la colla del grup dels Independents que organitza la Reina del Carnaval. El Casino Prado Suburense continuarà assumint el personatge de la Reina Infantil.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT