DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FESTA MAJOR 2015

Eva González guanya el Concurs de Cartells per a la Festa Major del Vendrell


Redacció El Vendrell

09-06-2015 13:49

La mateixa autora, que és dissenyadora gràfica, va explicar que la il·lustració vol donar una rellevància especial a la gralla

Ajuntament del Vendrell. Eva González guanya el Concurs de Cartells per a la Festa Major del Vendrell

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

En un acte celebrat ahir a la sala polivalent de l’Escola Municipal de Música Pau Casals, es va donar a conèixer el guanyador del Concurs de Cartells per a la Festa Major del Vendrell 2015.

Després que els membres del jurat d’enguany, format pels administradors de Santa Anna, els portants d’honor de Santa Anna 2013 i l’artista Joan Descals, seleccionessin tres de les disset obres presentades, es va recomptar el vot popular recollit a través de les xarxes socials i les butlletes repartides per diferents establiments de la vila. Finalment, el cartell titulat “Alegria, que és Festa Major”, de la vendrellenca Eva González, va ser el més votat, amb un total de 590 vots.

La mateixa autora, que és dissenyadora gràfica, va explicar que la il·lustració vol donar una rellevància especial a la gralla, que és un dels elements més destacats de la Festa Major del Vendrell. El premi està dotat amb 300 euros.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.