PUBLICITAT
CONSULTES PERSONALITZADES
15-06-2015 10:44
L’Escorxador posa a l’abast de les entitats sense ànim de lucre un servei d’orientació i assessorament per resoldre els dubtes de reglament, fiscals, fundacionals i de tot tipus que puguin afectar el bon funcionament de les associacions i fundacions.
El servei neix amb la idea de poder aclarir temes de tot tipus, com per exemple, de com fer els pagaments de l’IVA, de l’impost de societats, aclarir els dubtes fiscals o com fer les factures, entre d’altres.
Les consultes aniran a càrrec de Patrícia Julià, llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona i responsable de l’empresa Seinprodat, empresa especialitzada en fiscalitat de les entitats sense afany de lucre i la protecció de dades.
Els dies de consultes seran els últims dilluns de cada mes en horari de tarda: 29 de juny, 27 de juliol, 28 de setembre, 26 d’octubre, 30 de novembre i 28 de desembre. Les consultes són privades, tindran una durada de 30 minuts i un import de 15 €.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT