PUBLICITAT
PLE MUNICIPAL
17-06-2015 10:21
El grup municipal d'ERC de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú s'ha assabentat aquest dimarts per l'entrevista que EixDiari va fer a l'alcaldessa de la ciutat que sembla que el dilluns 29 de juny hi haurà ple al consistori vilanoví. Ens ha sobtat l'anunci ja que segons el Reglament Orgànic Municipal (ROM) la data dels plens es decideix en Junta de Portaveus i no tenim notícia que aquesta hagi estat convocada.
Des del Grup Municipal d'ERC ens sobta que ens haguem d'assabentar de la data dels plens a través dels mitjans de comunicació i no per les convocatòries corresponents. Els quatre regidors d'ERC tenim moltes ganes de començar a treballar i per tant, restem a l'espera que se'ns convoqui a la junta de portaveus i a la resta de comissions per poder començar ja a avançar en benefici de la ciutat i de la ciutadania.
En l'entrevista, l'alcaldessa de la ciutat afirma que té la voluntat que "la ciutat no s'aturi ni un moment" i ens alegra llegir-ho, però pensem que per fer-ho també haurà de comptar amb la resta de membres del Ple que encara no ha convocat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT