PUBLICITAT
FLASH
13-05-2003 7:31
El conjunt A del Ribes Club Patí va arrodonir un gran partit a casa del Sant Ramon. Els ribetans van assolir una gran victòria per un contundent 3-7. Per altra banda, l'equip B va caure golejat a casa de l'Olímpic, per 8-0. Per últim, el conjunt Aleví de l'entitat ribetana va caure a la seva pista contra el Mataró. Va ser un partit molt igualat que es va definir a la segona part, on els visitants van trencar l'1-1 de la primera meitat. El diumenge s'havia de jugar el partit de tornada, però l'absència de l'àrbitre va obligar els organitzadors a reprogramar el matx per la nit de demà.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT