HOQUEI PATINS
20-06-2015 Última revisió: 21-06-2015 10:15
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Selecció Espanyola ha debutat amb una àmplia victòria per 6 gols a 1 davant de França en el Mundial Sènior Masculí que es disputa a Le Vendèe (França). La superioritat dels de Paüls ha estat manifesta amb un extraordinàri Marc Gual que no sols ha marcat quatre gols sinó que ha portat la direcció del joc amb clarividència.
La primera part que ha finalitzat amb un clar 0 a 3 a favor dels de Quim Paüls, ha tingut com a característica un equip francès amb clara vocació defensiva i amb un porter molt encertat i un equip espanyol superior però potser un xic accelerat. Gual ha marcat els tres gols, el primer en superioritat en el minut 5 i els altres dos en el 15 i 19 respectivament.
En la segona part i en la jugada inicial J. Lamas feia el quart, que deixava sentenciat el partit. A poc d’arribar a l’equador d’aquesta segona part França feia el seu primer i únic gol, amb resposta immediata de J. Lamas amb el cinquè gol hispà. A manca de dos minuts M. Gual completava el seu pòquer amb el sisè gol.
Per la selecció espanyola han jugat : A.Egurrola, J.Bargalló, M.Gual,P. Gil, J. Lamas com equip inicial i també E. Lamas, T. Pérez, J. Adroher, T. Baliu
PUBLICITAT
PUBLICITAT