JOIERIA
07-07-2015 10:40
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Tres alumnes de l’escola municipal d’art Arsenal de Vilafranca del Penedès han estat premiats en la segona edició del Premi Barcelona de Joieria, convocat per la joieria Tomàs Colomer. Xavier Manonelles va guanyar el primer premi de categoria sènior, i Irina Rovira i Alba Corredera van obtenir el segon i tercer premis de categoria júnior. Tots tres són alumnes del segon curs de Joieria Artística de l’Arsenal.
El Premi Barcelona de Joieria vol acostar els móns educatiu i professional, i s’adreça a estudiants de joieria i professionals del sector amb un concurs de peces i creacions pròpies.
Les peces guanyadores s’exposen en aparadors i són a la venda en les botigues de la marca a Portal de l’Àngel i Consell de Cent cantonada amb Passeig de Gràcia de Barcelona, dos carrers molt transitats i d’elevada activitat comercial. El concurs estableix les categories júnior per a estudiants i professionals amb menys de 5 anys d’experiència i sènior, per a professionals amb més de 5 anys d’experiència com a joiers.
PUBLICITAT
PUBLICITAT