Vegueria del Penedès

SALUT

Jornada de formació a l’Àrea Bàsica de Salut Garraf Rural


ABS Garraf Rural Sant Pere de Ribes

10-07-2015 10:18

Jornada de formació a l’Àrea Bàsica de Salut Garraf Rural. Eix

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El proppassat 19 de juny, els professionals de l’Àrea Bàsica de Salut (ABS) Garraf Rural (centres de salut de Ribes, Roquetes, Canyelles i Olivella) coincidint amb el 25è aniversari d’existència de l’equip, van participar en una jornada de treball fora de la seva activitat assistencial  habitual.

Durant la Jornada es van treballar aspectes relacionats amb la comunicació entre professionals, tècniques de gestió de les emocions (pròpies, companys de feina i pacients) i eines per millorar el treball en equip. Tot això combinat amb altres activitats de caire més lúdic (sessió de Sh’bam: exercici físic dirigit amb música, etc.).

L’equip de l’ABS Garraf rural vol donar les gràcies als docents Sílvia Porcel, Gemma Prat i Víctor Amat, que els van transmetre els seus coneixements, energia i saber fer.

També agraeixen molt especialment a l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, el seu recolzament amb la cessió d’un dels seus espais (sala polivalent de Can Petaca), així com a la direcció i als companys del Servei d’Atenció Primària Alt Penedès-Garraf-Nord, que els van donar tot el seu suport, sense el qual no s’hauria pogut realitzar aquesta activitat.

Finalment, la direcció de l'ABS Garraf Rural vol agrair la feina del dia a dia de tots els professionals de l’equip durant tots aquests anys, especialment els darrers 6 o 7 que, en un entorn de molta dificultat, han aportat el seu esforç i vocació per mantenir el millor servei possible.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.