DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

El nou servei de transport entre Bellvei i Calafell comença el 2 de juny


EL PUNT

15-05-2003 7:31


El 2 de juny vinent es posarà en funcionament el nou servei de transport públic, amb autobús, que anirà de Bellvei fins a l'estació de Renfe de Calafell. Aquet servei tindrà dos autobusos amb sortida al municipi de Bellvei: a les 7,25 i a les 13,25 entre dilluns i divendres. L'horari de sortida des de Calafell serà a les 13,40 i a les 18. A l'estiu, per poder cobrir les necessitats dels usuaris que es desplacen a la platja i afrontar l'increment d'habitants en segones residències, el servei s'ampliarà a tres autobusos.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.