DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Silke i Unax Ugalde protagonitzen el film «Cámara oscura», que es roda a Vilanova aquests dies


EL PUNT

17-05-2003 7:31

La història transcorre en un vaixell, atracat al port però també traslladat a alta mar


Silke, Unax Ugalde i Adrià Collado són els protagonistes de Cámara oscura , la pel·lícula que s'està rodant a la costa de Vilanova aquests dies. Part del film transcorre en un vaixell, que està atracat al port de la ciutat, a l'altura de l'estació nàutica; l'equip tècnic i artístic del llargmetratge, però, també ha hagut de rodar diferents escenes a alta mar. Les facilitats aportades pel port vilanoví a l'hora de disposar de la instal·lació ha estat un dels motius que ha portat el rodatge a la ciutat.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.