DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

El final de campanya i les propostes per l’Àmbit de la Cultura


Agrupació PSC

19-05-2003 17:35

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L’alcalde Sixte Moral i els membres de la candidatura socialista a l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú continuen aquesta setmana amb actes diaris als barris i amb reunions sectorials, amb grups i col•lectius de la ciutat. Dos dels actes destacats d’aquesta setmana són un sopar amb gent jove i un esmorzar amb gent gran que es faran dimarts i dimecres, respectivament. Dimecres, a les 20:30, se celebrarà al TOC un acte públic de presentació de les Propostes per l’Àmbit de la Cultura, amb l’assistència del diputat del PSC Josep M. Carbonell i de l’alcalde Sixte Moral. Divendres, els socialistes vilanovins tancaran la campanya a la Plaça Xoriguer, lloc tradicional del míting final del PSC, amb una festa on hi haurà música, sopar, i intervencions de diversos candidats, personalitats convidades i l’alcalde Sixte Moral.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.