Vegueria del Penedès

FESTA MAJOR 2015

Castells de matinada a la Geltrú


Redacció Vilanova i la Geltrú

17-08-2015 12:48

Els Bordegassos fan un parèntesi a les seves vacances castelleres

Castells de matinada a la Geltrú. Yoko

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La festa major de la Geltrú va tornar a tenir castells de la mà dels Bordegassos de Vilanova. La colla de la camisa groc terrós va tornar a organitzar la cada cop més arrelada diada castellera nocturna, que va tenir lloc la nit de divendres, vigília de la festa, passades les dotze, tot just després dels tradicionals sopars a la fresca. Un cop més en aquesta diada l'alçada dels castells va passar a ser el de menys. Els vilanovins van oferir castells de sis, el màxim de participatius possible, amb força castellers en posicions poc habituals per a ells i alguna estrena de canalla.

Després d'un pilar de quatre de salutació, els castellers vilanovins van descarregar el tres de sis, el quatre de sis amb l'agulla, la torre de sis i dos pilars de quatre simultanis, un d'ells aixecat per sota.

Ara els Bordegassos continuen de vacances. El primer assaig general de la segona meitat de temporada el celebraran divendres 28 d'agost (a les deu de la nit). El primer assaig de canalla serà dimecres 26 (a les set de la tarda).

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.