PUBLICITAT
FLASH
24-05-2003 7:31
Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.
L'Ajuntament del Vendrell ha iniciat aquests dies la restauració d'un immoble del nucli antic, al carrer Nou, que està en un avançat procés de degradació, per convertir-lo en la primera casa del projecte El Vendrell Conviu, que pretén encabir en un mateix espai avis, joves i persones amb disminucions psíquiques. El projecte, pioner a tot l'Estat espanyol, «és innovador i socialment avançat i ens ajudarà a millorar les relacions intergeneracionals», explica la regidora de Benestar Social, Marta Tutusaus, que afegeix: «El projecte ens servirà, a més, per rehabilitar el nucli antic.»
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT