DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Rehabiliten cases del nucli antic del Vendrell perquè hi convisquin avis, joves i disminuïts


EL PUNT

24-05-2003 7:31

El projecte es diu El Vendrell Conviu i és pioner a tot l'Estat espanyol


L'Ajuntament del Vendrell ha iniciat aquests dies la restauració d'un immoble del nucli antic, al carrer Nou, que està en un avançat procés de degradació, per convertir-lo en la primera casa del projecte El Vendrell Conviu, que pretén encabir en un mateix espai avis, joves i persones amb disminucions psíquiques. El projecte, pioner a tot l'Estat espanyol, «és innovador i socialment avançat i ens ajudarà a millorar les relacions intergeneracionals», explica la regidora de Benestar Social, Marta Tutusaus, que afegeix: «El projecte ens servirà, a més, per rehabilitar el nucli antic.»


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.