PUBLICITAT
RECURSOS HUMANS
30-09-2015 18:03
El servei de Borsa de Treball de l’ADEPG ha rebut aquest mes de setembre més del doble d’ofertes laborals que el mateix mes de l’any passat.
El departament de Formació i Recursos Humans de l’ADEPG ha vist un augment molt considerable de les sol·licituds de currículums per part de les empreses del Penedès i el Garraf. A falta de tres mesos per tancar l’any, ja s’han superat les demandes de 2014. L’any passat es van atendre fins a 90 processos de selecció i, amb dades acumulades fins aquest setembre, enguany ja se n’han cursat 91.
Els perfils sol·licitats són molt diversos, des de quadres administratius i comercials fins a oficis d'especial demanda, com ara cuiners i frigoristes. Des dels sectors industrials també arriben demandes d'enginyers i personal d'alta qualificació en management i processos.
La Borsa de Treball de l’ADEPG és un dels serveis que s’ofereix a les empreses associades sense cap cost afegit. Les empreses no associades també hi poden accedir.
La Borsa de treball de l’ADEPG funciona des de fa vint anys i la seva operativa sempre ha destacat per la immediatesa i la fiabilitat. Com a valor diferencial i característic, el servei que ofereix l’ADEPG està enfocat a la demanda de perfils i no tant a l’oferta, la qual cosa ha afavorit que avui dia sigui un dels principals facilitadors d’ocupació de les nostres comarques.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT