DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PROBLEMES AL METRO

Una avaria obliga a tallar la línia 3 de metro entre Zona Universitària i Maria Cristina en els dos sentits


ACN Barcelona

09-10-2015 10:49

La incidència ha començat a un quart d'onze del matí

Imatge d'arxiu de l'andana de la parada Espanya de la L3 del metro de Barcelona (horitzontal).. ACN

Una avaria tècnica obliga a tallar des d'un quart d'onze del matí d'aquest divendres el tram de la línia 3 entre Zona Universitària i Maria Cristina en els dos sentits de la marxa, segons ha informat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). D'aquesta manera, el servei funciona amb normalitat a la resta de la línia, entre Maria Cristina i Trinitat Nova. El personal tècnic del Metro treballa en la resolució de la incidència, que s'ha registrat a l'altura de Zona Universitària.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.