TRÀFIC DE DROGUES
11-10-2015 16:09
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat divendres 2 d'octubre un home de 51 anys, veí de Vilafranca del Penedès, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues a la capital de l'Alt Penedès. Els fets es van produir quan la comitiva judicial i els mossos van fer un desnonament en un domicili on van trobar una plantació de marihuana. Juntament amb un total de 46 quilograms de marihuana, van localitzar tots els instruments necessaris per al seu cultiu. El llogater del pis i responsable de la plantació de marihuana va arribar a l'immoble quan s'estava duent a terme el desnonament i malgrat que va intentar fugir del lloc, els mossos el van detenir.
A l'interior del domicili la policia hi va trobar ventiladors, extractors, focus, un hivernacle portàtil i tot el sistema d'assecat de les plantes. Al mateix temps també van intervenir una bàscula de precisió, bosses petites i etiquetes destinades a la seva posterior distribució.
El detingut, de 51 anys i nacionalitat espanyola, va passar a disposició judicial i el jutge d'instrucció va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
PUBLICITAT
PUBLICITAT