PUBLICITAT
AGRICULTURA
20-10-2015 10:18
El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) ha finalitzat el pagament dels ajuts a la reestructuració i reconversió de la vinya de la campanya 2015. Cal tenir en compte que l’assignació inicial per a les comarques del Penedès i el Garraf va ser de 2.044.675 euros. Pel que fa al pagament de la campanya 2014/2015, es correspon a les sol·licituds de tots els grups de prioritats (tant expedients de bestreta com sense bestreta), amb un finançament del 50%, que és el màxim previst en la normativa. A l'Alt Penedès s'han abonat 1.598.307,19 euros, al Garraf 76.089,93 euros i al Baix Penedès 370.279,79 euros. Aquesta campanya també s'han fet pagaments complementaris de la campanya anterior per valor de 473. 078 euros a les tres comarques
L’ajut de reestructuració i reconversió de la vinya és una mesura del Programa de suport al sector vitivinícola, amb finançament 100% de la Unió Europea (UE), que persegueix impulsar l’augment de la competitivitat de les explotacions vitivinícoles, afavorir la seva modernització i l’adequació varietal a les tendències del mercat, per tal de reforçar l’estructura del sector. Així mateix, aquest ajut contribueix a dinamitzar l’activitat econòmica de les zones vitivinícoles, amb repercussions positives que s’estenen a les empreses subministradores de productes i serveis al sector vitivinícola.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT