PUBLICITAT
FLASH
28-05-2003 7:31
El Vilafranca va tancar la temporada en la primera catalana amb un empat contra el Cornellà, que amb el punt sumat aconsegueix adjudicar-se el campionat de la categoria, al davant del Banyoles. El partit, que s'havia suspès diumenge passat a causa de la pluja, es va resoldre amb un temps per a cada equip. Els d'Alonso van tenir les millors ocasions en la primera meitat, i Maño, al final, va situar en avantatge el seu equip. A la represa, en canvi, va ser el Cornellà el que va tenir el domini i les ocasions, i va trobar finalment l'empat i el punt que necessitava.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT