DERBI GARRAFENC
26-10-2015 Última revisió: 27-10-2015 19:52
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
UE Sitges 3 – Joventut Ribetana 1
Molta pedra va haver de picar el Sitges per desfer-se dels que fins aquest enfrontament no sabia que era perdre, la Joventut Ribetana, en un partit al que el bon fer defensiu realitzat per tot l’equip ribetà se li ennuegava als d’en Manel Rodríguez sobretot en els primers 45 minuts de joc.
Va ser l’equip d’Emiliano Nan el que s’avançava al marcador amb gol de Luis Alberto Bejarano aprofitant un badada en defensa del Sitges al minut 24, fet que encara complicà una mica més la reacció local no trobant espais sobretot en el terreny de definició, arribant al descans amb aquest mínim domini al marcador de la Joventut Ribetana de 0 a 1.
El penal fet en defensa per la Ribetana al minut 53 va servir per empatar a Albert Barberà i l’expulsió al veure la segona groga Òscar Gómez començava a fer trontollar als visitants, que fins les hores teníen molt clar com aturar el joc d’atac del Sitges, de nou a pilota aturada després del servei d’un corner llançat per Alex Morillas amb remat de cap de Sarabia fent el 2 a 1 al minut 78, quan més estava apretant l’equip de Manel Rodríguez, el tercer i definitiu era obra d’Alejandro Pascua al 87, finiquitant un enfrontament de lluita que es va resoldre al costat d’un Sitges que amb superioritat numèrica va trobar espais per fer-se amb aquest primer derbi dels dos equips garrafencs.
Fitxa técnica
UE Sitges: Mario Leon, Eloi, Edu, Sarabia, Candel, Marc Rodríguez, (Fede) Marc Gonzalez, Roberto, (Pepe) Pacua, Morillas, Barberà i (Victor).
Juventut Ribetana: Xavi Garcia, Alexis Rubio, (Adrià Fontanals) Albert Pérez, Jordi Gallego, (Jordi Ayala) David Collado, (Guillem Diaz) Bejerano, Ricardo Araya, Xavier Fabregat, Oscar Gómez, Alejandro Gutierrez, Macex el Habri i (Emilio Garcia)
L´àrbitre, Nabil Chofal, treu targetes grogues als locals per Sarabia i Roberto, i per els visitants grogues per Xavi Garcia, Ricardo Araya, Xavier Fabregat i dues grogues per Oscar Gómez, la segona al 53
El proper partit
L’UE Sitges juga aquest diumenge a partir de les 12´15 al camp d’un Molanta que tan sols ha sumat dos punts
Resultats del partits del passat cap de setmana dels equips de la UE Sitges
Horaris dels partits de dissabte dels equips de la UE Sitges
Horaris dels partits de diumenge dels equips de la UE Sitges
PUBLICITAT
PUBLICITAT