NOU SPOT
25-11-2015 16:12
Ahir al vespre es va estrenar per Televisió de Catalunya, la nova campanya publicitària que la Denominació d’Origen Penedès produeix cada any per Nadal. És durant un mes, que Tv3 serà l’encarregada d’emetre’l en la franja horària de prime time. A partir del 30 de novembre i fins finals d’any, també s’emetrà per 8tv.
Paral·lelament a les televisions, la DO Penedès ha engegat també una campanya online on la pàgina web de Tv3 i les xarxes socials en seran peces clau. A diferència dels anys anteriors, aquest any la campanya ha donat un tomb de 180º pel que fa al to, imatge, i llenguatge dels spots. Basant-se amb la popular sèrie de TV3, Cites, la DO Penedès ha dissenyat 4 espots reproduint quatre cites on el vi Penedès hi té un paper desencadenant. Dels quatre espots, dos són de 20 segons, els quals s’estan emetent per televisió, i 2 de més llargs ja dissenyats per a les xarxes socials.
El primer, Ànimes bessones, fa parodia de la mala sort que estan tenint els dos personatges a l’hora de tenir alguna cosa en comú. Quan sembla que tot està perdut, és doncs, el vi Penedès que els fa veure la llum. https://youtu.be/IxLBjg9Td3M
El segon, Una elecció excel·lent, mostra com una cita a cegues pot acabar abans de començar. Sort d’una elecció encertada a última hora que els donarà una segona oportunitat. https://youtu.be/-50zfDERZTs
El tercer, Cites 5 minuts, ens apropa a la realitat actual d’una nova forma de buscar parella. El vi Penedès ajuda al protagonista a començar la cita d’una manera especial i garantint l’èxit. https://youtu.be/aGvPM13KD7o
El quart i últim, Sorpresa!, l’elecció del vi Penedès fa retrobar a dos vells “amics” després de 3 anys. https://youtu.be/jhEEyh1aLcw
Tots quatre spots, se situen en un moment de consum i a Barcelona. La utilització de whatsapps a l’inici, el llenguatge i els personatges, acosten la marca Penedès a la gent jove fent així un espot actual i proper.
PUBLICITAT
PUBLICITAT