DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ELECCIONS 20-D

Campuzano creu que el "problema de fons" de la CUP és una "cultura política autoritària poc democràtica"


ACN Barcelona

30-11-2015 17:02

El candidat vilanova, número 2 de Democràcia i Llibertat, constata que els cupaires no accepten la legitimitat dels que no pensen com ells

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

"El problema de fons de la CUP es una cultura política autoritària poc democràtica que no accepta la legitimitat dels que no pensen com ells". Així s'ha expressat a través d'una piulada des del seu compte personal de Twitter el número dos de Democràcia i Llibertat a les eleccions del 20-D per Barcelona, Carles Campuzano. El diputat ha criticat així el posicionament dels cupaires després que la majoria s'hagi posicionat a favor de continuar negociant un acord amb Junts pel Sí que no inclogui Artur Mas com a president.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.