RECONEIXEMENTS
01-12-2015 18:19
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest passat divendres 27 de novembre, a Vila-seca, es va celebrar la novena edició del Dia de la Seguretat Privada, en què els cossos de la Guàrdia Civil i el Cos Nacional de Policia van lliurar diverses mencions especials.
Pel que fa a la Policia local del Vendrell, un sotsinspector, dos sergents, dos caporals i dos agents van rebre mencions especials per la seva col·laboració, cooperació, iniciativa professional i transcendència social en l’exercici de les seves funcions.
A l’acte també hi van assistir el regidor de Governació, Rafel Gosalvez, i l’inspector en cap de la Policia Municipal, Jordi Altarriba.
PUBLICITAT
PUBLICITAT