Vegueria del Penedès

FLASH

L'IES Joan Ramon Benaprès edita un llibre per commemorar els seus 25 anys d'història


EL PUNT

10-06-2003 7:32

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


L'institut Joan Ramon Benaprès ha volgut repassar els seus 25 anys d'història en un llibre que el centre acaba d'editar. La presentació de l'obra culmina així els actes que s'han celebrat per commemorar el 25è aniversari de l'IES sitgetà.
El professor Javier Clemente ha estat l'encarregat de coordinar els textos que apareixen al llibre. Per la seva banda, el departament de Comunicació de l'Ajuntament ha editat l'obra, que està inclosa en la col·lecció municipal «Fragments d'història».
La presentació oficial del llibre tindrà lloc dijous al saló de sessions de l'ajuntament. Divendres, l'IES ha organitzat una presentació interna per als alumnes i professors, la resta d'integrants de la comunitat educativa i tots els que han estat vinculats al centre els darrers 25 anys. El llibre es podrà adquirir als quioscos i llibreries de Sitges a partir de dilluns de la setmana vinent.
Una altra de les activitats commemoratives que ha impulsat el centre enguany és la construcció d'un gegant. Els alumnes de religió de l'IES han elaborat la figura, amb l'ajut del mateix Clemente. El gegant és Sant Cristòfol, i porta al nen Jesús al coll. Els mateixos alumnes de l'institut portaran la figura durant la processó de Corpus, diumenge vinent 22 de juny. El gegant, però, també sortirà a la matinal de Santa Tecla i a l'arribada dels cotxes d'època del ral·li Barcelona-Sitges.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.