PUBLICITAT
FLASH
11-06-2003 7:31
L'atleta del Club Atletisme Vilafranca Caixa Penedès Alba Meda va aconseguir el sotscampionat de la cursa dels 3.000mll a les pistes del Congost a Manresa. Després d'aplicar la tàctica més intel·ligent per a aquest tipus de cursa, Meda, quan encara faltaven 400m, va fer un canvi de ritme i va aconseguir un segon lloc molt meritori. D'altra banda, Assumpta Castillo va estar molt a prop de la seva millor marca personal dels 800mll, i va acabar la cursa amb un temps de 2'36''0s.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT