Vegueria del Penedès

CAOS A RODALIES

Els retards a Rodalies pel robatori de cable de coure ja poden superar els 60 minuts


ACN Barcelona

15-12-2015 12:26

Es tracta de l'R2, l'R2 nord i l'R11, mentre que l'R8, que està tallada entre Granollers Centre i Cerdanyola Universitat

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els retards a les línies R2 (Castelldefels-Granollers Centre), R2 nord (Aeroport-Maçanet Massanes) i R11 ja poden superar els 60 minuts després del robatori cable de coure –uns 60 metres en total- entre Mollet-Sant Fost i La Llagosta, segons informa Renfe. En el cas de la R11, que uneix Barcelona amb Figueres i Portbou les demores poden ser inferiors, d'uns 40 minuts, però a la resta poden passar de l'hora. Pel que fa a l'R8, que té la circulació interrompuda entre Granollers Centre i Cerdanyola Universitat, s'ha establert un servei alternatiu per carretera. Els viatgers també poden agafar l'R2 entre Montcada i Reixac i Granollers Centre i amb l'R7 entre Cerdanyola Universitat i Montcada Manresa.

L'intent de robatori de cable de coure ha causat alguns incendis que s'han anat encadenant a les subestacions de Santa Perpètua de Mogoda, La Llagosta i Mollet del Vallès. Han estat, de poca importància i ràpidament extingits pels Bombers de la Generalitat, però han deixat inservibles alguns sistemes de senyalització, instal·lacions de seguretat, cablejat de comunicacions i sistemes informàtics. Segons Adif, no hi ha previsió sobre quan podria quedar restablert aquest equipament.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.