LA GROSSA DE NADAL
22-12-2015 13:10
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El segon quart premi de la rifa de Nadal, el 71119, ha quedat força repartit arreu de Catalunya. S'ha venut una sèrie a Abrera, una altra a Sort, a la Bruixa d'Or, i una altra sèrie a Terrassa, on també hi ha tocat tres dècims més. El premi, dotat amb 200.000 euros la sèrie, també ha tocat amb set dècims a Castelldefels, cinc dècims a Barcelona –que s'han repartit des de cinc administracions diferents-, tres dècims a l'Hospitalet, i un dècim a Cornellà de Llobregat, Manresa, Sant Joan Despí, Tona, Figueres, La Seu d'Urgell i Cambrils.
A la resta de l'Estat, aquest quart premi també s'ha venut a Madrid, Saragossa, Elx, Manises (País Valencià), Alacant i Elorrio (Biscaia), entre d'altre municipis.
PUBLICITAT
PUBLICITAT