Vegueria del Penedès

SEGURETAT VIÀRIA

La policia de Vilanova farà una campanya per controlar l'ús dels dispositus de seguretat passiva


Redacció Vilanova i la Geltrú

06-01-2016 23:11

De l'11 fins al 17 de gener es controlarà l'ús del casc, del cinturó, i dels sistemes de retenció infantil en una campanya coordinada pel Servei Català de Trànsit

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Durant tota la setmana vinent, de dilluns a diumenge, la policia local de Vilanova i la Geltrú portarà a terme la primera campanya de control i vigilància del 2016. En aquest cas, serà una campanya d'abast territorial català orientada a l'ús dels dispositius de seguretat passiva: el cinturó, el casc i els sistemes de retenció infantil.

La campanya està coordinada pel Servei Català de Trànsit, que en farà un seguiment estadístic i donarà visibilitat pública als resultats.

El Servei Català de Trànsit ha establert un calendari per a tot el 2016 de campanyes de seguretat viària coordinades amb les policies que tenen competència en matèria de trànsit.

Així, es realitzaran les següents campanyes de control i vigilància: al gener la de seguretat passiva, al febrer d'alcoholèmia i drogues, al març de velocitat, a l'abril de distraccions i semàfors, al maig de motocicletes i de transport escolar, al juny d'alcoholèmia i drogues, al juliol de motocicletes, a l'agost de velocitat, al setembre de seguretat passiva, a l'octubre de distraccions i semàfors, al novembre de transport escolar, i al desembre d'alcoholèmia i drogues.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.