PUBLICITAT
HOQUEI PATINS
13-01-2016 0:03
C.P.Voltregà-C.P.Vilafranca-Cafès Novell 5-3
El Patí Vilafranca va patir ahir al vespre una dolorosa derrota a la pista del Voltregà que l´allunya de manera gairebé definitiva de la Copa del Rei. Només una complicada combinació de resultats en la darrera jornada, combinació que inclou un triomf dels penedesencs davant el Shum Maçanet, permetria l´equip de Jordi Garcia entrar en els vuit primers llocs de la classificació al final de la primera volta.
En el duel d´ahir a la sempre difícil pista del Voltregà, el Patí Vilafranca no va ser pitjor que els locals, però la mala sort, algunes errades defensives i el major encert dels d´Osona en els moments clau van acabar decantant la balança. L´enfrontament va començar amb una falta directa fallada pel local Eric Vargas en el minut 1, una jugada que feia preveure uns primers 25 minuts intensos.
Les previsions, però, no es van complir i, de fet, durant tot el primer temps el respecte mutu que es tenien els dos equips va impedir veure un joc massa brillant. Amb tot, en el minut 8, Eric Vargas aconseguia l´1-0 després d´un xut que va entrar plorant a la porteria vilafranquina. A partir d´aquí, el joc es va igualar i només Joan Vázquez en el minut 22 hauria pogut igualar el marcador en una bonica acció individual.
El segon temps va ser completament diferent. En el minut 29, Alez Rodríguez, de penal, situava el 2-0 i tot semblava complicar-se sobremanera pels de Jordi Garcia. El Patí Vilafranca, però, va reaccionar de forma brillant i en tres minuts i mig (els que van del 31´5 al 34) Edu Fernández, transformant un penal i culminant una bona jugada personal, va empatar el duel (2-2).
El més difícil s´havia fet, però el Voltregà va tornar a la càrrega i en el minut 44 Alabart aconseguia el 3-2. Un minut més tard, en el 45, el seu company Eric Vargas, aprofitant una badada defensiva, ampliava les distàncies fins el 4-2. En una fase boja del partit plena d´anades i vingudes, al cap de trenta segons Edu Fernández, de falta directa, feia recuperar l´esperança a la parròquia penedesenca amb el 4-3.
L´esperança, però, es va disoldre en el minut 48 amb el 5-3 marcat per Petxi Armengol. Amb tot, el Vilafranca va seguit lluitant i al cap de trenta segons, Edu Fernández, va errar una falta directa i també la posterior rematada provinent del refús del porter Ballart. Tot plegat, una llàstima. La lliga es complica, però ara toca pensar en la Copa de la CERS de dissabte.
Fitxa tècnica
C.P.Voltregà: Càndid Ballart, Alex Rodríguez (1), Borja López, Eric Vargas (2), Dani Rodríguez -cinc inicial- Alabart (1), Petxi Armengol (1)
C.P.Vilafranca-Cafès Novell: Gerard Camps, Navarro, Edu Fernández (3), Jordi Galán, Joan Vázquez -cinc inicial- Rubén Fernández, Rocasalbas
Arbitres: Oscar Valverde i Gerard Gorina
Gols: 1-0 Eric Vargas (8´) -descans- 2-0 Alex Rodríguez (p) (29´); 2-1 Edu Fernández (p) (31,5´); 2-2 Edu Fernández (35´); 3-2 Alabart (44´); 4-2 Eric Vargas (45´); 4-3 Edu Fernández (fd) (45,5´); 5-3 Petxi Armengol (48´)
Incidències: Pavelló Municipal de Sant Hipòlit de Voltregà. 200 espectadors
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT