PUBLICITAT
CARNAVAL 2016
04-02-2016 20:36
La regidoria de Cultura, a petició de les AMPA’s de les escoles de Cubelles (Charlie Rivel, Vora del Mar i Mar i Cel), organitzadores de les comparses infantils cubellenques, ha decidit allargar l’itinerari d’aquestes.
D’aquesta manera, a partir de l'aturada per esmorzar de la plaça del Mercat, gentilesa de les mateixes AMPA’s, es completarà el recorregut pel Carrer Nou, C. Mossèn Cinto Verdaguer, Pl. de la Font, C. Joan Roig i Piera, C. Víctor Balaguer, C. Major i Pl. de la Vila, on hi haurà la tradicional batalla a les 13h.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT