DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ECONOMIA ALTERNATIVA

El 9 de febrer s'obre la inscripció del XV Mercat de Segona Mà de Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

08-02-2016 11:58

Se celebrarà el diumenge 6 de març a la rambla de Sant Jordi

Nova edició del Mercat de Segona Mà que es celebrarà el pròxim diumenge 6 de març a la Rambla Sant Jordi entre la ronda Ibèrica i la plaça de l'Associació dels Alumnes Obrers de Vilanova i la Geltrú.

El període d'inscripcions s'obre aquest dimarts, 9 fins el divendres 19 de febrer. Aquestes inscripcions es poden fer de manera presencial a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, o bé a través de carpeta ciutadana a aquest enllaç: http://www.vilanova.cat/jsp/tramits/detall.jsp?id=17740

Hi ha 325 taules disponibles. Destaca la novetat que en aquesta ocasió es podrà pagar, si es desitja, el 25% de la inscripció en Turutes, la moneda social de Vilanova i la Geltrú. Aquest fet forma part de l'acord de govern signat per part de l'Ajuntament per tal potenciar la moneda social de la ciutat. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.