PUBLICITAT
GIMNÀSTICA
11-02-2016 7:46
El passat cap de setmana dies 6 i 7 de febrer de 2016 va tenir lloc a la població valenciana de Moncada un control tècnic de gimnàstica aeròbica organitzat per la Real Federació Espanyola de Gimnàstica. L’objectiu de la trobada va ésser seleccionar vàries gimnastes per a que aquestes participin en competicions europees.
El Club Rítmica Vilafranca va participar en el citat control amb 4 gimnastes: Lluna Ruiz, Aina Mas, Anna Giménez i Alba Poley. Finalitzat el control, la gimnasta Lluna Ruiz va ser seleccionada per a participar en la modalitat d’individual; i les gimnastes Aina Mas i Anna Giménez han estat seleccionades en la modalitat de grup.
El proper 6 de maig de 2016 les citades gimnastes participaran a la seva primera competició europea que tindrà lloc a la població portuguesa de Cantanhede.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT