Vegueria del Penedès

VADEFIRES

Inscripcions obertes fins al 8 de maig pel V Concurs d'Invents de Canyelles


Redacció Canyelles

22-02-2016 12:17

La temàtica de l'invent és lliure sempre i quan no fomenti la violència o discriminació per motius diversos així com la manca de respecte cap als animals o el medi ambient

V Concurs d'Invents de Canyelles. EIX

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’ Ajuntament de Canyelles organitza la cinquena edició d’un concurs per a desenvolupar l’enginy dels més joves. Al llarg de tota la història l’ésser humà ha inventat i creat contínuament per a evolucionar i millorar la societat, el concurs neix amb la voluntat de promoure aquest esperit investigador i científic que ha caracteritzat l’evolució de l’ésser humà. Es pot presentar al Concurs d’Invents qualsevol persona major de 8 anys.

La temàtica de l'invent és lliure sempre i quan no fomenti la violència o discriminació per motius diversos així com la manca de respecte cap als animals o el medi ambient. També s’admeten treballs de recerca que siguin invents o millores d’aquests. Els elements que valorarà el jurat són l’originalitat de l’invent, l'ús de materials a l'abast de tothom, el respecte al medi ambient, l'estalvi energètic, el correcte funcionament, la seva aplicació pràctica i que l'invent no hagi estat premiat en anteriors edicions.

Els invents es poden presentar a l’Ajuntament de Canyelles abans del 8 de maig, així com el 8 de maig que tindrà lloc la fira Multisectorial “ VadeFires” i durant el matí es podrà fer entrega dels invents abans de les 12.00 h a la Sala Multicultural de Canyelles.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.