PUBLICITAT
INICI DE TEMPORADA
23-02-2016 9:13
Aquest 26 de febrer els Falcons de Vilanova inicien els assajos de la temporada. Cada divendres, de les vuit a dos quarts de deu del vespre, la colla es trobarà a la Peixateria Vella per a treballar les figures que al llarg de la temporada portaran a plaça. Després d’un any intens amb un creixement espectacular, els Falcons encaren el 2016 amb novetats. La dimissió de Sergi Pérez, que dos mesos abans havia confirmat la seva continuïtat com a cap de colla en l’equip de la nova Junta, ha tingut com a conseqüència una reestructuració de l’equip tècnic, que ha passat a estar format pel David Oliva, l’Ariadna Rius, la Clara Almirall, la Cristina Garduño i el David Ruíz, en un model innovador que prescindeix de la figura de cap de colla i aposta per un lideratge compartit.
Per aquesta temporada que ara comença, el principal repte dels Falcons de Vilanova es presenta en consolidar el creixement del grup i poder portar a plaça el treball realitzat.
Sempre oberta a la participació, la colla convida a afegir-se a tothom que tingui interés en formar-ne part. N’hi haurà prou amb anar a la Peixateria Vella qualsevol divendres d’assaig, això si, portant camisa que la faixa, de moment, ja us la deixaran allà.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT