Vegueria del Penedès

BÀSQUET

El CB Ribes s'emporta els dos punts de Salou


Redacció Sant Pere de Ribes

23-02-2016 Última revisió: 24-02-2016 13:02

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Ribes va aprofitar les hores baixes del Salou per endur-se una victòria important en l'últim desplaçament del Construccions Consher Mata a la província de Tarragona.

Els ribetans van sortir amb les idees molt clares en atac i en defensa, manant clarament durant els primers 5 minuts de partit (2-9). La reacció del Salou va venir des de l'exterior, amb dos triples consecutius. L'intercanvi de cistelles va durar fins al final del primer període, amb els atacs imposant-se a les defenses clarament.

Tot i això, mentre que al Salou se'l veia desbordat moltes vegades, el Ribes va permetre un munt de llançaments sense oposició per manca d'intensitat. Això va canviar al segon període, quan de la mà de Xavi Cazorla, Omar i Yeison en atac i l'excel·lent feina sobre els millors jugadors rivals van permetre l'equip ribetà marxar al marcador de 10 punts al descans (35-45).

Lamentablement, la sortida del tercer període va ser nefasta, i el Salou va tornar a entrar al partit per les males decisions dels de Toni Segarra. Un parcial de 14-5 posava nerviosos els jugadors ribetans, queien les primeres tècniques i el Salou manava al marcador per primer cop (56-53, minut 28). Per sort, l'aparició de Yeison Colón amb 6 punts consecutius donava la volta al marcador i propulsava l'equip cap al quart període. Quatre punts sense resposta, ara d'Omar Thiam, deixaven el Salou tocat (63-56), però no enfonsat. Els del Tarragonès van intentar-ho, però la defensa zonal no va aturar l'atac ribetà, que va seguir sumant per mantenir el rival a una distància suficient per afrontar els últims minuts amb garanties.

Anotadors: Omar 22, Yeison 19, Cazorla 14, Guille, Manel 3, Lluís 1, Rafel 2, Miki 2, Arnau i Josep 12.

Parcials: 19-20, 16-25; 21-14, 16-15.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.