PUBLICITAT
FLASH
28-06-2003 7:31
El diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, Joan Francesc Marco, i l'alcaldessa en funcions de Santa Margarida i els Monjos, Filomena Martínez, van inaugurar ahir la nova biblioteca municipal. El nou centre té un fons bibliogràfic de dotze mil llibres, un miler de documents audiovisuals, 58 revistes i cinc diaris, a més de la premsa local i comarcal. Els polítics i curiosos van visitar el nou edifici, projectat per l'arquitecte de Vilafranca Josep Soler, i que prioritza els criteris d'estalvi energètic. La inauguració va acabar amb l'Hora del Conte a càrrec de Noemí Caballer i Anna Mongai amb l'espectacle Contes il·lustrats .
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT