PERIODISME
09-03-2016 13:32
El Grup de Periodistes Ramon Barnils aposta de nou pel micromecenatge i ha iniciat una campanya través de la plataforma Verkami per fer possible la 6a edició de l'Anuari dels Silencis Mediàtics. El Grup s'ha marcat 9.000 euros com a objectiu de finançament per dur a terme el projecte, que enguany vol treure a la llum 12 reportatges inèdits del 2015 amb una anàlisi crítica sobre el tractament mediàtic. El Grup s'ha marcat 9.000 euros com a objectiu de finançament per dura a terme la iniciativa. Els mecenes que hi participin rebran diverses recompenses, com exemplars de l'Anuari, entrades per un acte exclusiu de presentació del projecte i la participació en un taller sobre com trobar temes silenciats a càrrec de l'equip que impulsa el projecte.
Aquesta serà la sisena edició de l'Anuari, un projecte que va començar el 2010 i que des d'aleshores ja ha publicat 69 reportatges d'investigació. La coordinadora del projecte, la periodista Elisenda Rovira, ha recordat que en aquest temps l'Anuari "ha contribuït" a situar diversos temes a l'agenda mediàtica, com els desnonaments o la participació d'Urdangarin en el cas Nóos, "però cal seguir treballant perquè hi continua havent temes silenciats".
PUBLICITAT
PUBLICITAT