Vegueria del Penedès

FLASH

ERC negociarà amb CiU i el PSC per entrar al govern comarcal de l'Alt Penedès


EL PUNT

02-07-2003 7:32

El president comarcal reconeix que estan més pròxims al PSC perquè els socialistes han canviat d'actitud

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


La direcció comarcal d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) a l'Alt Penedès ha deixat les portes obertes. Els seus representants van decidir dilluns al vespre mantenir les negociacions que es van aturar la setmana passada, tant amb el PSC com amb CiU, amb l'objectiu d'arribar a un acord per definir el futur equip de govern del Consell Comarcal. El president comarcal dels republicans, Ramon Xena, reconeixia ahir que l'actitud del PSC ha canviat respecte al punt de partida i que el nou context podria afavorir la creació d'un govern d'esquerres per primera vegada al Consell Comarcal.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.