PUBLICITAT
FLASH
02-07-2003 7:32
Uns 6.000 nens i nenes d'entre 3 i 15 anys de tot el Penedès participaran al llarg de l'estiu en diversos casals i colònies. Més de 70 casals, la majoria dels quals es troben a la comarca del Garraf, rebran els infants entre finals de juny i mitjan setembre. El Garraf acollirà la meitat dels nens de les tres comarques (3.000), l'Alt Penedès en rebrà gairebé 2.000 i el Baix Penedès es quedarà amb un miler. L'objectiu de la majoria d'aquests casals no és només fer de guarderia, sinó que és complementar l'educació que els nens i nenes reben a l'escola o a casa d'una manera divertida i fomentant valors com per exemple l'amistat o la família. Respecte de l'estiu passat, el nombre de nens ha crescut notablement.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT