CTT VILANOVA
29-03-2016 14:46
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Debutava en la competició el vilanoví Edgar Mataró a Calella aquest cap de setmana en categoria adaptada i ha aconseguit un debut molt prometedor arribant fins als quarts de final, on perdia amb Ricard Palau del Ciervo Sabadell per 3-0. En el grup passava com segon guanyant 3 partits eliminant al cap de sèrie no 1 el de Cardedeu Quim Azcon per 3-1, només cedia per 3-1 davant Jordi Morales, el d’Esparreguera paralímpic que disputarà els jocs de Rio.
Oriol Monzó puja a dalt de tot del podi en totes les categories, equips amb Marc Duran i el DKV Borges, dobles amb Ivan Martínez i individual.
Tornen les lligues
Proper cap de setmana tornen les lligues sènior, amb partits ja quasi definitius pels 3 equips. El primer equip visita al Vilafranca, que està en zona d’ascens i quasi obligat a guanyar per mantenir la segona estatal. El Vilanova B li queden 2 jornades i necessita guanyar el 2 partits i que els altres 2 equips de la taula no guanyin per mantenir la categoria de 1ª provincial. El Vilanova C entre el play-off d’ascens si guanya els 2 partits que li queden o el play-off de descens si no ho aconsegueix.
El dissabte es disputarà la darrera fase del promeses equips amb molts jugadors vilanovins amb opcions de classificar-se pel top promeses.
PUBLICITAT
PUBLICITAT